Záruční a pozáruční servis přístrojů řady SYSTEMAT

Na výrobky z produktové řady SYSTEMAT je poskytována záruční doba 24 měsíců.

Veškerý záruční i pozáruční servis přístrojů z produktové řady SYSTEMAT zajišťuje společnost Vaše Dedra s.r.o.

Pokud máte svůj výrobek v záruční době, pak kontaktujte svého prodejce, který by Vám měl zajistit záruční opravu.

Pokud již Váš výrobek v záruční době není, můžete kontaktovat přímo servisní středisko:

Vaše DEDRA s.r.o.
reklamační oddělení
Podhradní 69
552 03  Česká Skalice

Tel.: 777 713 074

Pokud budete zasílat výrobek na reklamaci, případně na pozáruční opravu, pak vždy do zásilky vložte průvodní dopis, kde popíšete jakou závadu reklamujete, nebo co chete opravit. Nezapomeňte také uvést svoji adresu (včetně jména) pro zpětné zaslání opraveného výrobku. Je vhodné také uvést telefonní a e-mailový kontakt, čímž zrychlíte vyřízení Vašeho požadavku.

Zásilky s opraveným výrobkem se ze servisního střediska vždy zasílají přepravní společností PPL (platí pro ČR), případně přepravní společností DHL (platí pro SK).

© www.systemat.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace